Reklama2005-03-15
0

Milla Jovovicz w nowym odcieniu

Wczoraj w telewizji pojawił się nowy film z Millą Jovovicz w roli głównej. Tym razem modelka i aktorka zagrała w spocie reklamowym najnowszego produktu L'Oreal Paris' podkładu pod makijaż o nazwie True Match

Reklama jest elementem prowadzonej przez dom mediowy Optimedia kampanii, której celem jest wsparcie wprowadzenia tego produktu na rynek. Kampania jest realizowana w prasie i telewizji.

Prowadzona kampania pozycjonuje nową markę jako profesjonalną i modną ("trendy"). Od wczoraj trzydziestosekundowe spoty z Milla Jovovicz w roli głównej można obejrzeć w stacjach: TVP, TVN, Polsat, TV4 i wybranych kanałach tematycznych.

Reklama telewizyjna wspiera kampanię prasową, która jest realizowana od lutego w pismach kobiecych wysokiej jakości takich, jak m.in: TS, Gala, VIVA, Cosmopolitan, Avanti, Glamour, specjalny dodatek poświęcony modzie Elle. Ogłoszenia mają formę rozkładówek. Do niektórych z nich dołączono podwójne próbki nowego produktu zawierające dwa różne odcienie True Match. Łącznie w prasie pojawiło się 700 tys. próbek.

Adaptację keracji w obu przypadkach przygotowała agencja McCann-Erickson.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas