Reklama2014-02-20
9

Mimo skandalu z Szulim Doda dalej w reklamach Media Expert

Sieć elektromarketów Media Expert nie ma zamiaru zerwać ani skrócić umowy reklamowej z Dorotą „Dodą” Rabczewską z powodu zamieszania wokół rzekomego pobicia przez piosenkarkę prezenterki telewizyjnej Agnieszki Szulim.

Sprawą pobicia Agnieszki Szulim przez Dorotę „Dodę” Rabczewską i jej menedżera od kilku dni żyją media zajmujące się show biznesem. Do bójki miało dojść w zeszłym tygodniu podczas gali Niegrzeczni 2014. Piosenkarka w poniedziałek zaprzeczyła, jakoby zaatakowała prezenterkę, a informującym o tym mediom zarzuciła insynuacje i zapowiedziała, że będzie je pozywać do sądu.

W środę dziennik „Fakt” podał, że wskutek tej afery kontrakt reklamowy z Rabczewską zrywa sieć elektromarketów Media Expert. Jednak firma szybko zdementowała tę informację. - Oświadczamy, że nie planowaliśmy i nie planujemy skrócenia kontraktu reklamowego z Panią Dorotą Rabczewską - stwierdził w przesłanym mediom komunikacie Przemysław Liszyk, członek zarządu i rzecznik prasowy Media Expert.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Liszyk nie chce podać, na jak długo podpisano umowę z piosenkarką, tłumacząc, że jest to objęte klauzulą poufności. Firma nie ujawnia też, na kiedy planowana jest nowa kampania z udziałem celebrytki.

Rabczewska wzięła do tej pory udział w dwóch dużych kampaniach Media Expert: w grudniu ub.r. wcieliła się w podwójną rolę bokserki (obejrzyj to), a rok wcześniej wystąpiła jako naga klienta (zobacz te spoty).

W zeszłorocznym rankingu najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd według „Forbesa” Dorota Rabczewska znalazła się na 26. miejscu, a jej wartość marketingową oszacowano na 483 tys. zł (zobacz całe zestawienie).

Autor:tw

Więcej informacji:Doda, Dorota Rabczewska, Media Expert

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas