Reklama2005-09-28
0

MindShare Academy rozpoczęło działalność

W dniach 22-23 września w pałacu w Radziejowicach odbyło się pierwsze szkolenie w ramach MindShare Academy.

W trakcie dwóch dni uczestnicy zapoznali się z podstawami planowania mediów, poznali definicje podstawowych wskaźników mediowych i metod pomiaru mediów, a także sposoby przeprowadzania analiz służących do wyboru konkretnych kanałów komunikacji w konstruowaniu kampanii reklamowej. W szkoleniu wziął udział komplet 20 osób, reprezentujących szereg firm, m. in. LOT, Centralwings, Sky Europe, Motorola, TVN, Axel Springer, TPP, Murator, Media Tak i kilku innych.

Kolejne planowane szkolenie w ramach MindShare Academy odbędzie się w dniu 7 października. Dotyczyć będzie zastosowania Internetu jako medium reklamowego.

Są jeszcze wolne miejsca.

Na przełomie listopada i grudnia br. odbędzie się z kolei szkolenie z zakresu psychologii reklamy.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas