Reklama2012-04-26
0

Mindshare Polska obronił budżet mediowy HJ Heinz Polska

Dom mediowy Mindshare Polska będzie kontynuować obsługę mediową HJ Heinz Polska, producenta artykułów spożywczych Heinz i Pudliszki. Zlecenie obronił w przetargu.

HJ Heinz Polska wybrał ofertę Mindshare Polska ze względu na najkorzystniejsze warunki cenowe i kompetencje strategiczne. W efekcie Mindshare nadal będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowych dla wszystkich produktów HJ Heinz, planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz realizację projektów w internecie.

Za obsługę tego zlecenia w Mindshare Polska odpowiada zespół client leadership w składzie director Anna Bieńkowska oraz manager Maciej Małecki.

Autor:tw

Więcej informacji:Mindshare Polska, HJ Heinz Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas