Reklama 2003-08-19
0

MindShare Polska otwiera nowy dział - BroadMind

Rozwiązania z dziedziny aktywnego sponsoringu i programingu telewizyjnego, sponsoringu i marketingu sportowego, event marketingu oraz tzw. joint advertising

MindShare Polska poszerza swoją ofertę o nowy dział - BroadMind - który będzie oferował klientom rozwiązania z dziedziny aktywnego sponsoringu i programingu telewizyjnego, sponsoringu i marketingu sportowego, event marketingu oraz tzw. joint advertising. Jest to drugi obok mOne specjalistyczny dział w ramach MindShare, rozszerzający możliwość oferowania relamodawcom nowych kanałów komunikacji wykraczających poza tradycyjne media. (więcej poniżej)

Zobacz tabelę obecną ofertę zarówno MindShare, jak i Mediaedge:CIA - mówi Czarnecki".

Pierwszym dużym zleceniem BroadMind jest wyłączna reprezentacja polskiej części projektu The Race 2.

"Pierwszy wyścig The Race miał ogromny wydźwięk medialny. Propozycja, którą obecnie przedstawiamy potencjalnym sponsorom, jest jeszcze atrakcyjniejsza niż dwa lata temu. Odbyliśmy już szereg spotkań, zainteresowanie jest bardzo duże - mówi Dariusz Przychoda".

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas