Reklama2007-07-02
0

MindShare rozwija działalność badawczą

MindShare od kilku miesięcy rozwija w Krakowie własne studiobadań telefonicznych CATI.

Studio CATI MindShare wykonuje wszelkie badania sondażowe, w tympowtarzalne badania kondycji marki (trackingi).

Posiada unikalną platformę badania materiałów reklamowych,łączącą wywiad telefoniczny z badaniem on-line. Przy studiu CATIdziała także pracowania badań jakościowych, zajmująca sięrealizacją badań fokusowych. Oferta studia skierowana jest zarównodo klientów MindShare jak i firm spoza tego grona - podano wkomunikacie.

"CATI jest wymarzonym sposobem prowadzenia badań dla tychmarketerów, dla których liczy się jakość, szybkość i cena.Umożliwia błyskawiczne uruchomienie badań dla całej Polski lubdowolnego obszaru geograficznego, których wyniki będą dostępne jużw momencie zakończenia ostatniego wywiadu. Jakość otrzymywanychdanych przewyższa inne techniki badawcze, z uwagi na wielostopniowąkontrolę pracy ankieterów. Dzięki wykorzystaniu najnowszychtechnologii komunikacyjnych jesteśmy w stanie zaoferować towszystko klientom w cenie niższej niż ta, jaką dotychczas oferowałrynek. Chcemy przyczynić się w ten sposób do zwiększeniadostępności badań"- mówi Wojciech Guzik, dyrektor studia wKrakowie.

Autor:

Więcej informacji:MindShare

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas