Reklama2007-08-09
0

Minima dla Metropolii

Agencja Minima przygotowała projekty kampanii launchowej dlaczasopisma Metropolia.

Metropolia to miesięcznik prezentujący nieznane dotąd obliczePoznania. Publikuje wywiady z wybitnymi, często nie znanymiszerszej publiczności, artystami i aktywistami - mieszkańcamiPoznania. Jest miejscem dyskusji o przyszłości miasta i jego drodzedo czołówki europejskich metropolii.

W ramach kampanii agencja Minima przygotowała layouty prasowe,citylighty oraz projekt papierowego samolotu. Ten ostatni zostałwykorzystany na potrzeby akcji ambientowej, polegającej nazrzuceniu ów samolotów z wieżowca Akademii Ekonomicznej i innychwysokich budynków Poznania z zaproszeniem na dyskusję o przyszłościmiasta. Papierowy samolot jest bezpośrednim przeniesieniem elementuogłoszenia prasowego, w środowisko miejskie.

Autor:

Więcej informacji:Metropolia, Minima

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas