Internet2020-03-02
1

„Misja Futbol” w Onecie i na Kanale Sportowym: Borek i Smokowski prowadzącymi

W nowej odsłonie programu „Misja Futbol”, realizowanej przez Kanał Sportowy, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski będą prowadzącymi. Stałym gościem nadal będzie Dariusz Szpakowski z Telewizji Polskiej.

Jak informowaliśmy w piątek, realizację „Misji Futbol” przejął startujący właśnie youtube’owy Kanał Sportowy, którego właścicielami i głównymi autorami są Mateusz Borek, Tomasz Smokowski, Michał Pol i Krzysztof Stanowski.

Dotychczas gospodarzem „Misji Futbol” był Michał Pol, który od połowy 2013 do września ub.r. pracował w Ringier Axel Springer Polska, m.in. jako redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i szef pionu sportowego. W nowej odsłonie prowadzącymi będą Mateusz Borek i Tomasz Smokowski. W programie stałym uczestnikiem niezmiennie będzie Dariusz Szpakowski.

W „Misji Futbol” nie będzie już natomiast występował Michał Pol, który od początku br. zaczął współpracę z serwisem WP SportoweFakty, dla którego przygotowuje komentarze wideo.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kanal-sportowy-na-youtube-bedzie-produkowal-misje-futbol-dla-onetu-borek-w-dwoch-autorskich-programach ##

- „Misja Futbol” to zdecydowanie najciekawszy format o futbolu w internecie. Na przestrzeni lat „Misja Futbol” zjednała sobie rzeszę wiernych fanów, którzy początku tygodnia nie wyobrażają sobie bez tego programu. Nowością będzie dwóch prowadzących. Dziennikarze sportowi Mateusz Borek i Tomasz Smokowski są gwarancją bezkompromisowych komentarzy i opinii co jeszcze bardziej zdynamizuje program - zapewnia Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający segmentu sportowego Ringier Axel Springer Polska.

W zeszłym tygodniu poinformowano, że Mateusz Borek po kilku miesiącach przerwy wznawia współpracę z Ringier Axel Springer Polska - będzie przygotowywał analizy, komentarze i relacje do „Przeglądu Sportowego” i Onet Sport.

- Nie ma u nas podziałów. Ani pokoleniowych, ani związanych z przynależnością do różnych mediów. Cieszę się, że wracamy. Tacy sami. Ale jednak troszkę inni. Mamy parę niespodzianek - zapowiada Mateusz Borek.

„Misja Futbol” będzie emitowana w poniedziałki o godz. 10:30 na stronie główne Onetu oraz Kanale Sportowym.

Kanał Sportowy jeszcze przed praktycznym startem pozyskał 79,3 tys. subskrybentów. Natomiast na stronie głównej Onetu w styczniu br. 12,62 mln internautów wykonało 493,8 mln odsłon oraz spędziło średnio po 60 minut i 29 sekund.

Cały portal Onet.pl zanotował 17,29 mln użytkowników i 1,57 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska miały 21,26 mln użytkowników i 2,27 mld odsłon.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas