Internet2013-11-07
1

Mixx Awards 2013 rozdane. "Mocnopomocni", VML Poland, Wolniak i Andrian, Gong, Mediacom...

W tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie reklamowe w internecie nagrodę Best In Show otrzymała kampania "Mocnopomocni agenci PZU". Tytuł człowieka roku zdobyli Michał Wolniak i Dariusz Andrian z VML Poland, agencji roku - ex aequo Artegence i VML Poland, domu mediowego roku - MEC Global, a marketera roku - PZU.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się "Mocnopomocni agenci PZU", przygotowana przez agencję interaktywną VML Poland oraz Starlink. Kreacja ta zdobyła także nagrodę w kategorii kampanii cross-mediowych. VML Poland została również agencją roku (ex aequo z Artegence), a jej liderzy - Michał Wolniak i Dariusz Andrian - zdobyli tytuł człowieka roku.

Z kolei domem mediowym roku został MEC Global, a marketerem roku - PZU. Ponadto po 3 statuetki zdobyły Gong i MediaCom.

>>> Zwycięzcy MIXX 2013 (fotogaleria)

Zobacz tabelę


Kandydatów do nagród za dokonania mogli zgłaszać IAB Polska (organizator konkursu) oraz wszystkie firmy członkowskie związku. Wyboru dokonała kapituła oceniająca zgłoszenia.

Zobacz tabelę


Nagrody zostały wręczone podczas gali Mixx Awards & Conference 2013, która odbyła się 6 listopada br. w warszawskim klubie Palladium.

Autor:km

Więcej informacji:Mixx Awards 2013, Mixx Awards

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas