Reklama2015-01-21
1

Mleko Enfamil pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mleka dla niemowląt Enfamil (produkowanego przez Mead Johnson Nutrition). Akcja, przygotowana przez firmy Isobar Poland i Carat, obejmuje też prasę.

Spot mleka Enfamil pokazuje z perspektywy matki, jak ten produkt towarzyszy niemowlakowi przy uczeniu się kolejnych umiejętności, przełomowych w jego rozwoju.

Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot od poniedziałku będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) oraz prasę (magazyny parentingowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Isobar Poland (spot telewizyjny wyreżyserowała Rachel Harms), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Isobar pracuje dla marki Enfamil od listopada ub.r. w efekcie wygranego przetargu, natomiast Carat - od 2011 roku.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas