Telewizja2008-07-02
0

Młode zespoły zainteresowały 88 tys. widzów Czwórki

Emitowany od połowy maja do końca czerwca na antenie TV 4 programmuzyczny "Nowa generacja" oglądało średnio 88 tys. widzów - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Udział Czwórki w czasie emisji talent show wyniósł 0,73 proc. wgrupie 4+ i 0,87 proc. w 16-49. Największa widownią cieszył sięnadany w minioną sobotę o 22.00 finał programu - obejrzało go 147tys. osób.

Zobacz tabelę

Wśród widzów "Nowej generacji" dominowały kobiety, osoby w wiekuod 30 do 44 lat i od 50 do 59 lat, mieszkańcy miast i oglądający ześrednim i wyższym wykształceniem.

Zobacz tabelę


Na reklamach emitowanych wokół show TV 4 zarobiła 480 tys. zł (danecennikowe bez rabatów).

W programie "Nowa generacja" młode zespoły rywalizowały okontrakt płytowy i występ na tegorocznej edycji festiwaluTOPtrendy. Zwycięzca talent show została grupa Lov.

Autor:pp

Więcej informacji:Lov

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas