Badania2008-11-20
0

Młodzież rozmawia o markach w sieci

28 procent konsumentów w wieku od 18 do 24 lat rozmawia o markachna internetowych forach dyskusyjnych.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Synovate wynika też, że23 procent respondentów umieszcza treści związane z markami wprofilach swoich komunikatorów internetowych - informuje serwisUTalkMarketing.

Kolejne 19 procent badanych przyznało, że dodało tego typutreści również na swoje własne strony internetowe lub profile wportalach społecznościowych.

Z badania Synovate wynika także, że prawie połowa respondentówklika w internetowe reklamy, a 18 procent uzyskuje dostęp doinformacji o markach i produktach poprzez portale internetowe.Blisko 1/4 badanych w ciągu ostatniego miesiąca umieściło teżwłasne reklamy na stronach serwisów społecznościowych lub serwisówwideo.

Autor:km - źródło: UTalkMarketing

Więcej informacji:marka, młodzież

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas