Reklama2014-03-04
2

„Mniej za paliwo” znów w promocji Toyota Banku (wideo)

Toyota Bank zaczął kolejną promocję, w ramach której jego klienci mogą zaoszczędzić na paliwie. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy K2, ZenithOptimedia Group i Sales&More.

Warunkiem udziału w promocji „Mniej za paliwo” jest posiadanie Konta Jedynego w Toyota Banku i płacenie kartą za tankowanie, a także inne zakupy (przynajmniej trzy razy w miesiącu). Wtedy otrzymuje się 8 proc. zwrotu wydatków na paliwo (maksymalnie może to być 500 zł do końca br.). Do promocji można przystąpić przez cały marzec.

Podobne akcje bank prowadził w poprzednich latach. - Jesteśmy bankiem o głębokich korzeniach motoryzacyjnych i bardzo dobrze rozumiemy, że wydatki na paliwo stanowią istotną część domowego budżetu - tłumaczy Dominika Cepek, kierownik wydziału marketingu w Toyota Banku.

Kampania reklamująca obecną akcję obejmuje telewizję (m.in. TVP i TVN), radio (rozgłośnie Grupy RMF i Radio ZET) oraz internet (serwis mniejzapaliwo.pl).

Reklamy przygotowała agencja K2, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy ZenithOptimedia Group (telewizja i radio) oraz agencja Sales&More (internet).

Autor:tw

Więcej informacji:Toyota Bank

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas