Reklama2014-02-18
0

„Mniej znaczy więcej” w kampanii soków Fortuna

W telewizji, kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa soków pomidorowych i warzywnych Fortuna (produkowanych przez Agros-Novę). Akcję przygotowały i realizują firmy Brand Place, MediaCom Warszawa i Milewska International.

Trwająca od 17 lutego kampania soków pomidorowych i warzywnych Fortuna podkreśla ich niską kaloryczność. Celem reklam jest promowanie odświeżonego wizerunku produktów, wprowadzonego jesienią ub.r. (przeczytaj o nim więcej).

Akcja obejmuje telewizję (prawie 90 stacji), internet (wyszukiwarki, portale horyzontalne, serwisy VoD), kina (350 sal sieci Cinema City i IMAX w kilkunastu miastach) oraz sklepy (materiały POS i aktywności trademarketingowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brand Place, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania public relations realizuje agencja Milewska International Wizerunek i PR.

Autor:tw

Więcej informacji:Fortuna, Agros-Nova

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas