Prasa2012-10-11
2

Mniejsza sprzedaż pism komputerowych, liderem „CD Action”

W lipcu br. wśród pism komputerowych i o grach komputerowych wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Chip”. Liderem zestawienia pozostał „CD Action”.

Sprzedaż ogółem „CD Action” (Wydawnictw Bauer) w lipcu br. wyniosła 80 672 egz., czyli o 10,86 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął miesięcznik „PC Format” (Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 1,42 proc. i wyniosła ona 57 853 egz.

Podium zamyka „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem na poziomie 41 312 egz., po spadku o 1,67 proc. Tytuł ten od stycznia br. ukazuje się jako miesięcznik, wcześniej był dwutygodnikiem. Jego cena wraz ze zmianą częstotliwości wzrosła z 6,50 zł do 8,90 zł.

Największy spadek sprzedaży ogółem w lipcu br. dotknął zajmującego ostatnie miejsce miesięcznika „Chip” (Grupa Burda). Jego sprzedaż ogółem zmalała w analizowanym okresie o 29,61 proc. do 20 389 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem sprzedaży (15,76 proc.) pochwalić się może „Komputer Świat” . Z kolei także i tutaj największy spadek dotknął miesięcznika „Chip” - 3,71 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas