W lipcu 2006 roku radio RMF FM zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
RMF zarobiło 24 019 380 zł, czyli o prawie 3 mln zł mniej niż w lipcu 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 19 709 800 zł (0,15 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
Wyniki słabsze zanotowała "Trójka" oraz "Jedynka".
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,4 mln rok temu do 3,4 mln zł.
Zobacz tabelęeight=14>ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa
Natomiast spośród stacji ponadregionalnych liderem pozostaje Radio Wawa z przychodami 1 mln zł (wzrost o 18 proc.). Wpływy Radiostacji wyniosły 0,9 mln zł, Tok FM - 0,6 mln zł a RMF Classic – 0,2 mln zł.
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor