Reklama2008-10-14
0

Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1

Firma Puma uruchomiła mobilną kampanię skupioną wokół zbliżającegosię wyścigu o Grand Prix Chin Formuły 1.

Kampanię, która wystartowała na tydzień przez niedzielnymwyścigiem w Szanghaju, przygotowała należąca do Publicis Groupeagencja Phonevalley - informuje serwis Brand Republic.

Głównym elementem tej kampanii jest mobilna strona internetowaPumy o tematyce wyścigów F1, stworzona we współpracy z agencjąmedialną Zenith China. Użytkownicy mogą z niej m.in. pobrać naswoje mobilne urządzenia zawierającą reklamy grę wyścigową 'FWan'.

Trzech użytkowników z najwyższymi w danym tygodniu wynikamiuzyskanymi w grze w nagrodę otrzymuje produkty producenta odzieżysportowej. Poza tym przewidziano również nagrody dla osób, którebędą polecać grę swoim znajomym.

Banery reklamowe i tekstowe odnośniki do wspomnianej witrynywyświetlane są na trzech czołowych chińskich portalach mobilnych -QQ, 3g.cn oraz Kong.net.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:F1, Puma

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas