Reklama2008-09-09
0

Mobilne reklamy docierają do studentów

Mobilni marketerzy nie muszą się martwić czy amerykańscy studencimają możliwość odbierania przesyłanych przez nich wiadomości.

Wynika to z faktu, że aż 90 procent studentów z USA posiadatelefony komórkowe - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone w sierpniubieżącego roku przez Harris Interactive na zlecenie firmy AlloyMedia + Marketing.

70 procent respondentów z tej grupy stwierdziło też, że wysyła iodbiera za pomocą swoich urządzeń wiadomości tekstowe.

Czynność ta jest wśród studentów zza oceanu corazpopularniejsza, co potwierdza z kolei badanie przeprowadzone w majubieżącego roku przez Youth Trends. 72 procent respondentówstwierdziło wówczas, że w porównaniu z ubiegłym rokiem częściejkomunikuje się ze znajomymi za pomocą wiadomości tekstowych. Tylko6 procent badanych robi to rzadziej, a 21 procent tak samo częstojak przed rokiem.

źródło: eMarketer

Autor:km

Więcej informacji:mobilna reklama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas