Reklama 2007-11-25
0

Mobilny marketing cieszy się zainteresowaniem użytkowników

W ciągu ostatniego roku znacząco wzrosła liczba osób korzystających z telefonów komórkowych.

W bieżącym roku z komórek korzysta 79 procent dorosłych i 61 procent nastolatków - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie organizacji Mobile Marketing Association (MMA).

Najwyższy wskaźnik mobilnej penetracji - 88 procent - występuje w grupie wiekowej od 35 do 44 lat, a dla całej populacji wynosi on 76 procent. Z telefonów komórkowych korzysta 82 procent respondentów z grup wiekowych 25-34 i 45-54, 79 procent z grupy wiekowej 18-24 oraz 72 procent powyżej 55. roku życia.

Na niezmiennym poziomie w porównaniu z wcześniejszymi badaniami organizacji przeprowadzonymi w 2006 i 2005 roku, pozostaje zainteresowanie mobilnym marketingiem, które wyraża 1/4 respondentów.

Do 5 procent wzrosła natomiast liczba badanych, którzy wzięli udział w mobilnym marketingu. Najczęstszymi rodzajami mobilnego marketingu były konkursy, w których udział wzięło 45 procent respondentów z tej grupy. 33 procent otrzymało na swoją komórkę informacje na temat swojego konta albo produktów, które kupili, a 24 procent otrzymało reklamy produktów lub usług.

Z badania MMA wynika również, że 75 procent posiadaczy komórek wysyła i odbiera wiadomości tekstowe. 53 procent robi to przynajmniej raz w tygodniu, a 34 procent codziennie.

źródło: Marketing Charts

Autor: km

Więcej informacji: mobilny marketing

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas