Radio2005-01-31
0

Mocna pozycja grupy Time

Grupa Radiowa Time zarobiła w 2004 roku 131 755 010 mln zł?

Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) utrzymała w 2004 roku wśród grup radiowych w Polsce pozycję lidera pod względem wydatków na reklamę radiową. Dynamika wzrostu w stacjach Grupy Time wyniosła w ubiegłym roku 30 proc. - wynika z informacji prasowej sieci Eska.

Cennikowe wydatki reklamowe bez autopromocji w Grupie Radiowej Time wyniosły w 2004 roku ok. 131,8 mln zł. Daje to 13% proc. udziału w rynku reklamy radiowej i trzecie miejsce w rankingu wydatków na reklamę radiową. Wyższe przychody zanotowały w 2004 roku jedynie stacje ogólnopolskie - RMF FM i Radio Zet.

Zobacz tabelę 8pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">20%

Źródło: Expert Monitor, dane cennikowe, bez autopromocji.

Cztery rozgłośnie Radio Eska znalazły się w pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających na reklamach stacji radiowych w ubiegłym roku. Są to Eska Warszawa (21,7 mln zł), Eska Wrocław (21,6 mln zł), Eska Poznań (15,7mln zł) i Eska Łódź (15,3 mln zł).

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas