Prasa2018-03-07
1

Moda zmieniająca życie w reklamach i konkursie dla czytelniczek „Elle” (wideo)

W środę startuje nowa kampania reklamowa miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Jest oparta na historiach przysyłanych do redakcji przez czytelniczki, a hasło główne brzmi: „Kiedy moda zmieniła twoje życie?”.

Kampania opiera się na konkursie, polegającym na dzieleniu się modowymi historiami, które zmieniły życie czytelniczek.

Żeby wziąć udział w zabawie, trzeba zrobić sobie fotkę z najnowszym numerem magazynu, wrzucić na Instagram i odpowiednio otagować.

Autorki trzech najciekawszych relacji, zgłaszanych w ramach konkursu, spędzą dzień z redakcją „Elle”, w programie znalazły się m.in. wizyt w SPA, w atelier fryzjerów gwiazd i kolację w modnej restauracji. Pozostałych 10 wyróżnionych osób dostanie kwartalną prenumeratę magazynu.

Kampania zakłada także publikowanie w internecie historii znanych osób.

- „Elle” wyróżnia odwaga, optymizm i bliskość ze współczesną kobietą, dlatego pracując nad kampanią promocyjną, postawiliśmy na kreatywny pomysł, luz, zabawę i interakcję z czytelniczką. Zależało nam, by wykorzystać wszystkie nasze kanały, czyli magazyn, social media i serwis Elle.pl. Chcemy angażować nasze czytelniczki, zachęcając je do zamieszczania zdjęć i dzielenia się swoimi historiami - mówi Marta Stefańska, senior business manager pisma.

Konkurs jest początkiem długofalowych działań marketingowych i redakcyjnych, które mają angażować rozmaite grupy docelowe: czytelniczki magazynu, influencerów, zaprzyjaźnionych projektantów i gwiazdy. Działania promocyjne obejmą: telewizją, YouTube, social media, serwis muzyczny Tidal, kina, współpracę z influencerami oraz punkty sprzedaży. Akcja startuje jednocześnie z ukazaniem się nowego wydania „Elle”.

Kampanię przygotował dział marketingu „Elle”, za strategię i kreację odpowiada agencja Salty Concept, za produkcję - Dynamo Film, media zaplanował Starcom.

Od miesiąca „Elle” ukazuje się w mocno odmienionej odsłonie: z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienionym fontem. Od marcowego numeru pismo przygotowywane jest przez nową redaktor naczelną, Martę Drożdż.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż „Elle” wyniosła 44 304 egz.

Autor:jk

Więcej informacji:Elle, Burda

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas