Reklama2010-11-16
1

„Mój pierwszy raz” zachęca młodych do wyborów (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania zachęcająca młodych Polaków do udziału w wyborach. Akcję na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych przygotowała agencja Young & Rubicam.

W kampanii promującej wśród młodych Polaków udział w wyborach wykorzystywany jest spot wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego. Filmik w zabawny sposób – w formie reportażowych ujęć – prezentuje reakcję rodziny i najbliższego otoczenia pary młodych ludzi, którzy zdecydowali się na swój „pierwszy raz”. Dopiero w finale spotu widzowie są informowani wprost, że chodzi o głosowanie po raz pierwszy po uzyskaniu pełnoletniości.




W ramach kampanii spot jest emitowany w telewizji (TVN, TVN24, TVN Warszawa, TVN Style i TVN Turbo) oraz dostępny w internecie (m.in. YouTube, Facebook, MySpace, Twitter, Blip).

Kampanię na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych non-profitowo przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas