Technologie2018-11-28
0

T-Mobile: nowa aplikacja „Mój T-Mobile” na Androida i iOS

T-Mobile Polska udostępnił wszystkim swoim klientom nową aplikację mobilną "Mój T-Mobile" na systemy Android i iOS.

Nowa wersja aplikacji "Mój T-Mobile" została całkowicie przeprojektowana: silnik, szata graficzna i user experience zostały zbudowane od początku. Wersję produkcyjną poprzedziła wersja beta testowana przez klientów operatora.

Aplikacja została rozbudowana o niedostępne dotychczas funkcje, m.in. jednoczesne zarządzanie wieloma numerami w jednym profilu, możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom czy automatycznych płatności z pomocą karty kredytowej. Aplikacja daje także wgląd do historii faktur z ostatnich 12 miesięcy oraz możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych, np. roamingu.

Poza nowościami funkcjonalnymi, aplikacja została przeprojektowana pod względem estetycznym i użytkowym. Zmieniła się szata graficzna oraz interfejs.

T-Mobile zapowiada, że to nie koniec zmian. Operator pracuje m.in. nad rozwojem modułu kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi oraz możliwością dokonywania płatności i doładowań konta poprzez Google Pay i Apple Pay. Te funkcje mają pojawić się w najbliższym czasie.

Przy okazji T-Mobile porównał czasy potrzebne do załatwienia najczęściej kierowanych do biura obsługi klienta spraw do czasu, który załatwienie tych samych spraw zajmuje w aplikacji "Mój T‑Mobile". Okazało się, że status wybranych pakietów i usług można sprawdzić 27 razy szybciej niż przez infolinię, 30 razy szybciej można przejrzeć faktury i sprawdzić saldo konta, a 12 razy szybciej niż telefonicznie można aktywować paczkę roamingową.

Nowa wersja aplikacji mobilnej "Mój T-Mobile" jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów abonamentowych, mix oraz prepaid. Można ją pobrać ze sklepu Google Play i Apple App Store.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

Autor:km

Więcej informacji:Mój T-Mobile, T-Mobile

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas