W styczniu br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w styczniu 2016 roku wyniosła 54 171 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 15,86 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do „Czterech Kątów” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 21,33 proc. do poziomu 34 937 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 32 895 egz., po spadku o 1,84 proc.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,46 proc. do 8 633 egz.
Zobacz tabelę
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 32,33 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „M jak Mieszkanie” - było to 19,02 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.