Reklama 2014-11-13
0

„Moje życie. Moja pasja” - piwowarzy reklamują Bosmana

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa piwa Bosman (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Moje życie. Moja pasja”, przygotowały LSCG i PHD MediaDirection.

Bohaterami nowej kampanii piwa Bosman są autentyczni piwowarzy z Browaru Bosman, w którym jest ono warzone. W reklamach deklarują, że pracując tam, spełniają się zawodowo i realizują swoje pasje (jeden z nich w tym celu kilkanaście lat temu przeniósł się nawet ze Śląska do Szczecina). Podsumowuje to hasło „Moje życie. Moja pasja”.

Kampania obejmuje billboardy na terenie Szczecina i jego okolic. Potrwa do końca listopada.

Kreacją reklam zajęła się agencja LSCG, zdjęcia do nich wykonał Paweł Smoliński, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD MediaDirection.

Autor: tw

Więcej informacji: Bosman, piwo, Carlsberg Polska

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas