Telewizja2010-05-10
9

„Moment prawdy” oglądało 2 mln widzów

Druga seria „Momentu prawdy” miała wyższe udziały w rynku niż pierwsza. Polsat w czasie emisji show przegrywał tylko z TVN-em, a wpływy reklamowe programu wyniosły 10 mln zł.
 

Średnia oglądalność drugiego sezonu „Momentu prawdy” to 1,98 mln widzów przy udziale wynoszącym 17,40 proc. w grupie 4+ i 18,91 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Oznacza to, że udział programu w 4+ wzrósł w porównaniu do pierwszego sezonu, emitowanego wiosną ub.r. - wynosił wtedy 16,95 proc. Natomiast w grupie 16-49 zmalał (wiosną br. udział wynosił tutaj 20,17 proc.) W ub.r. show nadawano godzinę wcześniej niż teraz, czyli o 21.00, a oglądało go wtedy 2,48 mln osób.

Programowi udało się poprawić wyniki nowego pasma, w którym jest emitowany. Bowiem w analogicznym okresie ub.r. Polsat między 22.00 a 23.00 przyciągał średnio 1,75 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 15,20 proc. i 14,58 proc.

W czasie nadawania drugiej serii „Momentu prawdy” Polsat zajmował drugie miejsce w rynku w wśród wszystkich widzów (rok temu był czwarty). Liderem z udziałem wynoszącym 18,10 proc. była stacja TVN, nadająca wtedy filmy fabularne. Za Polsatem plasowały się: TVP 2 (15,25 proc., „Nowa”, „997” i „Dr. House”) i TVP 1 (11,68 proc., gł. „Warto rozmawiać”, „Sprawa dla reportera”, „Detoks”). Drugie miejsce w rynku Polsat miał również w grupie komercyjnej.

Dane pokazują, że program oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Wpływy reklamowe z 10 odcinków drugiej edycji show wyniosły 10,1 mln zł. Rok temu przychody z reklam przy „Momencie prawdy” wyniosły 18,2 mln zł, ale wtedy seria liczyła 15 odcinków (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów).

Polsat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie emisji kolejnej edycji „Momentu prawdy”. - Wszelkie decyzje programowe odnośnie przyszłości będą podejmowane prawdopodobnie najwcześniej w czerwcu – informuje nas Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy stacji.

Widownia drugiej serii „Momentu prawdy” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

 

 


Oglądalność programu na tle konkurencji

 

Zobacz tabelę


Profil widowni show

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Moment prawdy

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas