Reklama 2009-04-10
0

Momentum Worldwide uruchomił dział CRM

Agencja Momentum Worldwide stworzyła dział CRM na którego czele stanęła Cristina Fritz.

Utworzony przez agencję Momentum Worldwide dział CRM będzie zajmował się customer relationship managementem i programami lojalnościowymi. - Precyzyjnie opracowana strategia programu lojalnościowego połączona z jej właściwą egzekucją przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedaży, których wzrost jest wspólnym celem nas i naszych klientów - uzasadnia stworzenie tej jednostki Monika Biedrzycka, managing director Momentum Worldwide.

cristinafritz

Na czele nowopowstałego działu stanęła Cristina Fritz, obejmując stanowisko CRM directora po przejściu z agencji Wunderman Poland, w której pełniła podobną funkcję przez trzy lata. Wcześniej pracowała w Arc Warsaw oraz argentyńskich agencjach Smith Group i Gowland Advertising. Zadaniem Cristiny Fritz jest dalsze rozwijanie kompetencji Momentum Worldwide w zakresie CRM i programów lojalnościowych.

Autor: tw

Więcej informacji: CRM, Cristina Fritz, Momentum Worldwide

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas