Internet2020-05-13
1

Money.pl będzie za złotówkę promować małe firmy dotknięte skutkami epidemii

Od 18 maja serwis Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) zacznie za symboliczną złotówkę publikować artykuły promujące małych przedsiębiorców. Akcja „#moneypomaga” trwać ma cztery tygodnie, zgłosić może się do niej każda firma, która ze względu na pandemię znalazła się w trudnej sytuacji.

Żeby wziąć udział w akcji, mała firma powinna zgłosić się z pomocą specjalnego maila - krótko opisać prowadzoną działalność i uzasadnić, dlaczego to właśnie ona potrzebuje pomocy. Zgłoszenia o długości maksymalnie 1000 znaków należy przesyłać pod adres e-mail: moneypomaga@wp.pl do 7 czerwca. Kapituła Money.pl spośród zgłoszeń wybierze te, które postanowi umieścić. Po zakwalifikowaniu, przedsiębiorca otrzyma prośbę o przesłanie propozycji artykułu opisującego działalność, do którego będą mogły być dołączone zdjęcia i materiały wideo.

- Pandemia dotknęła niemal każdą gałąź gospodarki, wiele firm musiało zmienić profil działalności lub ją zawiesić. Czas kryzysu to jednak najlepszy moment na współpracę i solidarność w biznesie, dlatego poprzez tę akcję chcemy udzielić wsparcia małym i średnim przedsiębiorcom, którzy będą mogli dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona użytkowników Money.pl - mówi Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.

Akcja ruszy 18 maja, w każdym dniu roboczym Money.pl zaprezentuje jedną firmę. Artykuły będą publikowane w ramach sekcji #moneypomaga przez cztery tygodnie.

To kolejna inicjatywa pomagająca przedsiębiorcom w czas pandemii. W marcu Radio Kolor 103 FM ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes” umożliwiającą drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni. Także Polskie Radio PiK przygotowało dla małych przedsiębiorców specjalną ofertę reklamową: w czasie trwania epidemii emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę. Kampanie reklamowe dla małych i średnich firm za złotówkę proponuje też Grupa TVN Discovery.

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii biznesowo-prawnej zanotował 9,23 mln użytkowników (co dało 32,3 proc. zasięgu) i 110 mln odsłon.

Autor:jk

Więcej informacji:Money.pl, Wirtualna Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas