Internet2020-12-05
5

Money.pl ma milion użytkowników więcej niż Business Insider, mocno w górę Biznesinfo.pl (Top10)

W październiku br. Money.pl odwiedziło o milion internautów więcej niż Business Insider Polska i o ponad dwa miliony więcej niż Biznesinfo.pl, który w br. osiągnął duży wzrost zasięgu. Sekcja biznesowo-prawna Gazeta.pl wyprzedza witryny „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej” oraz analogiczne działy WP.pl, TVN24.pl i Interii.

Według wyników nowego badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,26 mln użytkowników, 31,95 proc. wszystkich internautów w Polsce.

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 8,27 mln odwiedzających, a Biznesinfo.pl (Grupa Iberion) - 7,19 mln.

Ten drugi serwis, działający od połowy ub.r., od wiosny osiągał duże wzrosty zasięgu. Według poprzedniego badania Gemius/PBI w marcu był jeszcze poza czołową dziesiątką kategorii biznesowo-prawnej, natomiast w maju zanotował 3,66 mln użytkowników, w lipcu - 4,5 mln, a w sierpniu - 4,4 mln. Dalsze wzrost nastąpiły we wrześniu i październiku.

Gazeta.pl przed WP.pl i TVN24.pl

W zestawieniu są sekcje biznesowo-prawne czterech portali horyzontalnych. Na Gazeta.pl (Agora) taki dział, obejmujący głównie serwis Next Gazeta, miał 5,53 mln użytkowników, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,47 mln, na TVN24.pl - 4,42 mln, a na Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 3,81 mln.

W środku stawki znalazły się trzy serwisy dzienników ekonomicznych. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media), na którym są publikowane także treści o polityce, sporcie i kulturze, odwiedziło 4,89 mln internautów.

Dwie inne witryny są związane z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes): Gazetaprawna.pl zanotowała 4,66 mln użytkowników, a Infor.pl - 4,63 mln.

Październik był pierwszym miesiącem realizacji Mediapanelu, a porównywanie jego wyników z danymi z badania Gemius/PBI - jak przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl firma PBI - przed miesiąca czy roku jest mało miarodajne. Z nowego badania nie są już przekazywane mediom statystyki dotyczące liczby odsłon i średniego czasu korzystania.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas