Internet2015-07-01
4

Money.pl przebudowane: nowe logo i modułowy układ

Serwis gospodarczy Money.pl (należący do Grupy Wirtualna Polska) został uruchomiony w nowej wersji. Zmieniło się także logo witryny.

W nowej wersji strona główna Money.pl ma układ modułowy, oparty na grafikach z tytułami odsyłających do poszczególnych tekstów. Jesienią ub.r. podobne rozwiązanie wprowadzono w największych portalach horyzontalnych, m.in. Wirtualnej Polsce (więcej o tym). Na Money.pl w bocznej kolumnie prezentowane są wykresy giełdowe i walutowe oraz linki tekstowe do najnowszych informacji.

- Projektując Money.pl opieraliśmy się na wnioskach płynących z przebudowy strony głównej WP.pl. Kierowaliśmy się dodatkowo utrzymaniem spójności z innymi markami Grupy. Spójność nie oznacza dla nas jednak nigdy jednakowości, więc money.pl, jako serwis finansowy, posiada rozwiązania i funkcjonalności właściwe dla jego charakteru - opisuje Adam Plona, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Grupie Wirtualna Polska.

Na Money.pl będzie teraz promowanych więcej treści z innych serwisów gospodarczych Grupy WP: Finanse.wp.pl i Biztok.pl. Odnośniki do nich będą pojawiać się m.in. na stronie głównej.

Money.pl razem z całą Grupą Money pod koniec ub.r. został kupiony przez Grupę Wirtualna Polska za 47 mln zł, a od stycznia br. jest redagowany przez połączony zespół dziennikarzy ekonomicznych Grupy WP, uszczuplony po zwolnieniach. - Artykuły premium, analizy eksperckie, rankingi, raporty money.pl, systematycznie wzbogacamy teraz o kontent wideo - wylicza Tomasz Grynkiewicz, redaktor naczelny serwisów ekonomicznych Grupy WP, wskazując m.in. programy „#dziejesiewbiznesie” i „Statistica”, jedne z kilkunastu cykli wideo uruchomionych przez portal wiosną br.

- Oprócz stałego podnoszenia jakości proponowanych czytelnikom treści ważne było dla nas również stworzenie czytelnej, efektywnej reklamowo strony artykułowej oraz strony głównej, która zapewni optymalną dystrybucję ruchu między naszymi serwisami ekonomicznymi - opisuje Jakub Biczkowski, product manager działu serwisów ekonomicznych Grupy WP. - Wyniki testów A/B, które prowadzimy od kilku tygodni, są więcej niż zadowalające. Istotnym elementem strategii Money.pl jest e-commerce finansowy, zadbaliśmy więc o lepszą widoczność produktów finansowych - dodaje.

W pierwszych miesiącach br. Money.pl notowało rekordowe jak dotąd wyniki odwiedzalności. W kwietniu miał 4,92 mln użytkowników, 72 mln odsłon i 15:35 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:pr

Więcej informacji:Money.pl, Wirtualna Polska

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas