Reklama2011-06-14
2

Monika Brudło dyrektorem marketingu Banku BPH

Monika Brudło objęła stanowisko dyrektora zarządzającego Obszarem Marketingu i Komunikacji Marketingowej w Banku BPH. To nowo utworzone stanowisko w banku.

Brudło będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, w skład którego wchodzą Departament Marketingu, Departament Marketingu Bezpośredniego oraz Biuro Strategii Oferty.

Monika Brudło wcześniej także była związana z bankowością. Od połowy 2008 roku obejmowała stanowisko dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Fortis Bank Polska, odpowiadając za obszary komunikacji marketingowej, zarządzanie marką, PR oraz komunikację wewnętrzną banku. W ramach zarządzanych obszarów Monika Brudło odpowiadała za komunikację procesu fuzji Fortis Banku z Dominet Bankiem oraz komunikację związaną z przejęciem przez BNP Paribas, zrealizowała rebranding placówek banku, opracowała strategię marketingową dla połączonej organizacji oraz wprowadziła nową markę na rynek.

Od 2006 roku zajmowała stanowisko dyrektora marketingu linii Consumer Finance, a w związku z fuzją z Dominet Bankiem, od marca 2007 roku była odpowiedzialna za działania marketingowe dla marki Dominet, pełniąc jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego linią Consumer Finance. W latach 2004-2006 pracowała jako kierownik ds. komunikacji marketingowej CitiFinancial.

Monika Brudło ukończyła Zarządzanie i Marketing na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (UAM) w Poznaniu.

Autor:pr

Więcej informacji:Monika Brudło, Bank BPH

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas