Program Moniki Olejnik “Kropka nad i” ogląda w TVN24 więcej widzów niż codzienną rozmowę Bogdana Rymanowskiego, emitowaną przez stację półtorej godziny później. Magazyn Olejnik ma też lepsze udziały w rynku.
“Kropkę nad i” między 18 stycznia a 4 lutego śledziło średnio blisko 400 tys. widzów, zapewniając stacji 2,38 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 1,4 proc. udziału w grupie 16-49. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl to mniej niż format notował przed rokiem (średnio 487 tys. widzów i 2,94 proc. udziału).
Nowy program “Rozmowa Rymanowskiego” ogląda średnio 340 tys. widzów. Stacja ma w tym paśmie 2,3 proc. udziału w grupie 4+ oraz 1,2 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem kanał nadawał w tym paśmie “Magazyn 24 godziny”, który gromadził 404 tys. widzów i 2,65 proc. udziału w rynku.
Oba programy mają zbliżoną formułę. Olejnik i Rymanowski goszczą w studiu bohaterów minionego dnia. “Kropka nad i” jest obecna na antenie TVN24 od 2006 roku, zaś “Rozmowa Rymanowskiego” od stycznia 2010. Wcześniej Rymanowski był gospodarzem magazynu “24 godziny”, emitowanego w tym samym paśmie.