Reklama2013-12-09
0

Monika Pyrek ambasadorką kampanii „Niewykluczone”

Tyczkarka Monika Pyrek została twarzą kampanii „Niewykluczone” mającej na celu promowanie komfortu życia współczesnych kobiet. Przy akcji, sponsorowanej przez markę Urinal, pracują agencje Hill+Knowlton Strategies i VML Poland.

Akcja „Niewykluczone” popiera kobiety, które starają się być przygotowane na każdą okazję, są świadome i  aktywne, nie oglądają się za siebie i nie rozpaczają w momencie porażki. Zawsze szukają wyjścia z sytuacji, nie pozwalają się wykluczyć z ważnych aspektów życia - są wśród nich matki, sportsmenki, kobiety biznesu, liczy się dla nich radość i spełnienie.

W ramach akcji wszystkie kobiety, którym taka postawa jest bliska, zaproszone są do stworzenia Dekalogu Niewykluczonych, czyli praktycznych rad, jak nie dać się wykluczyć z przyjemności życia. Działania są prowadzone przede wszystkim na stronie niewykluczone.wp.pl

Kampania potrwa do maja 2014 roku, a jej partnerami mediowymi są Wirtualna Polska oraz magazyn „Zwierciadło”. Agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania z obszaru PR i event, a agencja VML za aktywności PR w internecie.  Akcję organizuje Walmark, producent preparatów Urinal.

Autor:jj

Więcej informacji:Monika Pyrek, Urinal, Walmark

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas