Reklama2010-09-20
6

Monika Richardson reklamuje Prima Cafe (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Prima Cafe z udziałem Moniki Richardson. Akcję pod hasłem „Życie pisze historie. Prima nadaje im smak” przygotowały firmy Draft FCB + Ad Fabrika i Media Direction OMD.

W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej Prima Cafe prezenterki TVP Monika Richardson w gronie przyjaciółek wymienia się opowieściami z historii swoich rodzin. Taki przekaz ma podkreślać, że ta kawa sprzyja dzieleniu się opowieściami o losach bliskich, przyczyniając się do wzmacniania więzi rodzinnych.

Działaniom reklamowym towarzyszy konkurs „Cafe Prima – Historie przy kawie słyszane”, w którym do 20 listopada można przesyłać mailowo krótkie opis swoich historii rodzinnych. Najciekawsze prace będą publikowane w „Pani Domu” oraz serwisach primafinezja.pl i polki.pl, a autorzy trzech najlepszych prac – wybranych przez jury pod przewodnictwem scenarzystki Ilony Łepkowskiej – otrzymają nagrody pieniężne.

Akcja reklamowa pod hasłem „Życie pisze historie. Prima nadaje im smak” jest na razie prowadzona w telewizji. Kreację kampanii – na zlecenie firmy Sara Lee Coffee and Tea Poland kontrolującej markę Prima Cafe – przygotowała agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Prima Cafe, Monika Richardson

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas