Prasa2018-07-11
8

„Monitor Magazine” zmienia się z kwartalnika na półrocznik. Na okładce Piotr Kraśko

Piotr KraśkoPiotr Kraśko

„Monitor Magazine” (Wydawnictwo Kustra Group) zmienia logo, makietę, format oraz papier. Od najnowszego wydania magazyn będzie ukazywał się jako półrocznik, a nie jak poprzednio kwartalnik.

Zmiany - oprócz nowego logo oraz makiety - objęły format, który będzie miał wymiary 205 x 285 mm, papier - sprowadzany jest specjalnie z Włoch (błyszcząca kreda), częstotliwość ukazywania się - od tego numeru pismo będzie pojawiało się jako półrocznik oraz cena - będzie kosztować 25 zł.

- Stawiamy na czytelników w wieku 30-50 lat z dużych miast, doceniających dobra luksusowe oraz produkty premium – uzasadnia zmiany Ewelina Kustra, wydawczyni „Monitor Magazine”.

Pismo w obecnym kształcie ma uzupełniać portfolio wydawnictwa, do którego należą kwartalniki „L’Officiel Polska”oraz „L’Officiel Hommes Polska”.

– Startowaliśmy na początku 2012 roku, a naszymi referencjami były weekendowe wydanie „Financial Times”, „Monocle” czy „Fast Company”. Po pięciu latach dobrze poznaliśmy rynek i „Monitor” zaczął mówić własnym językiem – zarówno jeśli chodzi o grafikę jak i treści. Ale przyszedł czas na zmiany – mówi Sebastian Kustra, redaktor naczelny i dyrektor kreatywny Kustra Group.

Według wydawczyni, nowy „Monitor” jest bardziej stonowany, zarówno jeśli chodzi o formę, jak i treść.

- W zalewie kolorowych magazynów ścigających się z internetem chcemy być tym, przy którym się odpoczywa. Ale i czyta pogłębione artykuły. Nowy „Monitor” skierowany jest do kobiet i mężczyzn zainteresowanych biznesem, kulturą, zmianami społecznymi, ciekawymi nowości, szukających inspiracji. W skrócie: to magazyn dla czytelnika świadomego i ponadprzeciętnego. Idealna platforma dla komunikacji marek premium oraz luksusowych - mówi Ewelina Kustra.

W nowym numerze Piotr Kraśko o współczesnym rynku medialnym

Na okładce nowego numeru pojawił się dziennikarz Piotr Kraśko. W wywiadzie z Anną Gromnicką komentuje obecną sytuację na rynku medialnym. O przyszłości mediów z założycielem portalu „De Correspondent” Robem Wijnbergiem rozmawia również Aleksandra Hirszfeld. W magazynie przygotowano także artykuły poświęcone zagadnieniom sharing economy, teatru, rynku sztuki nowoczesnej oraz komunikacji marek luksusowych.

Autorką nowej makiety jest dyrektor artystyczna „Monitora” - Joanna Starostin.

Nakład pisma nie uległ zmianie - wynosi 30 tys. egzemplarzy. Liczba stron (148) - również.

„Monitor Magazine” ukazuje się na polskim rynku od 2012 roku. Początkowo czytelnicy mogli w nim znaleźć treści dotyczące biznesu, designu, kultury, stylu, podróży i kuchni w języku polskim i angielskim.

Autor:nb

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas