Prasa2005-03-21
0

Mońka odchodzi z Axel Springer Polska

Wydawnictwo Axel Springer Polska zlikwidowało stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy

Wydawnictwo Axel Springer Polska nie będzie miało Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy. Stanowisko to postanowiono zlikwidować w związku z odejściem z firmy Beaty Mońki, która dotychczas pełniła tą funkcję.

- Pani Mońka zrealizowała postawione przed nią zadania. W imieniu Zarządu Spółki serdecznie dziękuję pani Mońce za zaangażowanie oraz wkład w budowę i rozwój wydawnictwa, a w szczególności za przeprowadzenie restrukturyzacji Biura Reklamy Magazynów oraz Dziennika Fakt - powiedział Wiesław Podkański, Prezes Zarządu wydawnictwa.

Zarząd ASP zdecydował jednocześnie, że Biura Reklamy Magazynów i Dziennika "Fakt" zostaną podporządkowane bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu wydawnictwa. Brand menedżerowie ds. promocji oraz PR i event marketingu, a także Dział Promocji Dziennika "Fakt" będą podlegać bezpośrednio dyrektorom wydawniczym tytułów.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas