Reklama2012-07-11
0

Mood Media przejmuje BIS za 22,5 mln euro

Zajmująca się marketingiem sensorycznym firma Mood Media za 22,5 mln euro w gotówce kupiła firmę BIS, dostawcę usług audio-wizualnych. Wspólnie z nią zamierza oferować usługi z zakresu digital signage.

Mood Media dzięki przejęciu BIS-u chce wprowadzić do swojej oferty bardziej zaawansowane usługi oraz poszerzyć działalność na rynkach europejskich, w tym w Polsce. Firma przekonuje, że BIS, działający głównie w krajach Beneluksu, oferuje specjalistyczną architekturę wnętrz, doradztwo sprzedażowe, rozbudowane serwisy instalacyjne czy obsługę audiowizualną imprez eventowych. Wiadomo już, że Mood Media i BIS będą wspólnie dostarczać kompleksowe usługi z zakresu digital signage.

- Dzięki tej transakcji będziemy gotowi do realizacji projektów na jeszcze wyższym poziomie. Przejmując wiedzę, doświadczenie oraz technologie firmy BIS, zwiększymy sprzedaż naszych usług - zapowiada Aleksandra Potrykus, country manager w Mood Media Poland. - Korzyści odczują także nasi klienci z Polski - dodaje.

Autor:tw

Więcej informacji:Mood Media, BIS

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas