Reklama2009-03-24
0

Motion panele reklamują Levi's 501

Na outdoorze i w internecie prowadzona jest kolejna odsłonakampanii reklamowej Levi's 501 pod hasłem "Żyj bez zapięć". W akcjiwykorzystywany jest niestandardowy nośnik - motion panele wprzejściu podziemnym.

Twarzami trwającej od początku marca kampanii reklamującejwiosenno-letnią kolekcję jeansów Levi's 501są modele Josh Beech iMyf Shepherd. Ich zdjęcia zrobione przez Davida Vasiljevicaeksponowane są w outdoorze i internecie. Akcja pod hasłem "Żyj bezzapięć" wykorzystuje też niestandardowy nośnik - motion paneletworzące iluzję animowanego obrazu. Złożona z nich instalacja opowierzchni 120 metrów kwadratowych znajduje się w przejściupodziemnym w centrum Warszawy.

levis

Oprócz tego nośnika kampania od połowy marca jest prowadzona naautobusach (w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu), a odpoczątku bieżącego miesiąca na siatkach i flagach w okolicachgalerii handlowych (Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie,Galeria Krakowska i Galeria Kazimierz w Krakowie, Pasaż Grunwaldzkiwe Wrocławiu oraz Stary Browar w Poznaniu). Ponadto od 16 marcaakcja obejmuje portal o2.pl i - na jeden dzień - Onet.pl. Wkampanii wykorzystywane są kreacje stworzone globalnie dla Levi's501, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Akcjaw internecie i na autobusach potrwa do połowy kwietnia, a nasiatkach i flagach do końca kwietnia.

Autor:tw

Więcej informacji:Levi's 501

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas