W listopadzie 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera uplasowało się „Auto-Moto”.
W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2012 roku zwiększyła się o 15,76 proc. i wyniosła 116 084 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował wzrost wynoszący 3,96 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 81 395 egz.
Wśród miesięczników pierwsze miejsce należało do „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,16 proc. i wyniosła 50 113 egz.
Drugą lokatę zajął „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 40 724 egz., po wzroście o 0,38 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do magazynu „Auto Świat Poradnik” (również Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. wyniósł 40 167 egz. Miesięcznik ten zanotował największy wzrost wyniku w rankingu, wynoszący 3,73 proc.
Oczko niżej uplasował się „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska). Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 10,58 proc. i ostatecznie wyniosła 28 051 egz.
Zobacz tabelę
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 11,81 proc., a wynik „Auto Świata” wzrósł o 2,46 proc.
Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 27,09 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Świat Motocykli” (Agora) - było to 20,21 proc.
Zobacz tabelę