Prasa2010-06-25
3

“Motor” liderem, “Auto-Moto” traci najbardziej

W marcu br. większość tytułów z segmentu prasy motoryzacyjnej (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadki sprzedaży. Liderem rankingu był "Motor”, a najwięcej stracił magazyn “Auto-Moto”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Motor" (Wydawnictwo Bauer) wyniosło w marcu br. 112 032 egz., co oznacza wzrost o 8,4 proc. względem marca ub.r.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) z wynikiem na poziomie 103 642 egz. (spadek o 4,2 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Grupa Burda), który w marcu odnotował rozpowszechnienie płatne razem wynoszące 64 253 egz., czyli mniejsze o 25,9 proc. niż rok wcześniej.

Największy wzrost rozpowszechniania zanotował miesięcznik “Auto Motor i Sport” (Motor Presse Polska) - jego wynik wzrósł 18,9 proc. do 36 015 egz. Z kolei największy spadek dotknął magazyn “Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem spadło o 29 proc. do 27 832 egz. 

Zobacz tabelę


Porównując dane z marca br. do danych z poprzedniego miesiąca można stwierdzić, że najwięcej stracił “Top Gear”, a najwięcej zyskał “Auto Świat Poradnik” (Axel Springer Polska). 

Zobacz tabelę

* -"Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast wszystkie pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Autor:pp

Więcej informacji:Motor, Auto-Moto, prasa motoryzacyjna, zkdp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas