Reklama2011-06-20
0

Motorola Xoom: Wszystko, co powinien mieć tablet

W telewizji i out-of-home rozpoczęła się kampania reklamowa tabletu Motorola Xoom. Akcję pod hasłem „Wszystko, co powinien mieć tablet” przygotowały firmy Ogilvy Action, Redworks i Mindshare.

Kampania Motoroli Xoom w atrakcyjny wizualnie sposób prezentuje design i kluczowe funkcje tego tabletu, trafiającego właśnie do sprzedaży w Polsce. Przekaz pod hasłem „Motorola Xoom. Wszystko, co powinien mieć tablet” informuje m.in., że urządzenie to pierwszy na świecie model w tej kategorii z systemem operacyjnym Google Android 3.0 (Honeycomb).

>>> Tablet Motorola Xoom w Polsce za 2999 zł (wideo)


Akcja reklamowa - zaplanowana do końca lipca - obejmuje telewizję (billboard sponsorski przed „Szkłem Kontaktowym” w TVN 24) oraz out-of-home (materiały na lotnisku Okęcie, nośniki w Business Centers). Adaptacją kreacji out-of-home oraz koncepcją i nadzorem nad produkcją billboardu sponsorskiego zajęła się agencja Ogilvy Action, spot został wyprodukowany przez firmę Redworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Autor:tw

Więcej informacji:Motorola Xoom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas