Reklama 2018-10-04
1

Move TV z nową oprawą i ramówką

Platforma video out of home Move TV wprowadziła nową oprawą i ofertą programową w klubach fitness.

Ramówka składa się głównie z materiałów tworzonych i produkowanych przez redakcję Move TV, wprowadzone zostały programy sportowe, zdrowotne, lifestylowe czy technologiczne. Audycje emitowane są na ekranach bez dźwięku, ale z napisami.

Pojawią się cykle o ludziach z nietuzinkową pasją i zawodem, np. historia kobiety, która skacze hobbystycznie ze spadochronem czy pilota akrobatycznego. Kamera Move TV odwiedzi turnieje golfowe, zawody gry w polo, rowerowy maraton górski oraz eventy kulturalne i premiery filmowe. Nie zabraknie reportaży o sportach ekstremalnych i ciekawostek z różnych dziedzin życia.

- Dzięki temu, że to nasz autorski program, możemy zaoferować potencjalnym klientom nie tylko emisję spotów reklamowych, ale także materiały zawierające lokowanie produktu i branded content oraz różnego rodzaju materiały partnerskie, sponsorskie. Nie ograniczamy się tylko do emisji, ale oferujemy naszym klientom pełne zaplecze produkcji wideo - mówi Cezary Sochacki, manager director Move TV.

Ramówka Move TV trwa 120 minut. Emitowana jest w pętli, nieprzerwanie trakcie otwarcia klubów. Co tydzień pojawiają się materiały premierowe. W październiku br. Move TV zyskała także nową oprawę graficzną.

Prezentowane treści wideo skupiają uwagę widza przez ok. 30 min. podczas jednorazowej wizyty w klubie.

Autor: łb

Więcej informacji: Move TV, Cezary Sochacki

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas