Agencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupyZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi, którejwłaścicielem jest firma Canpol Babies.
Przetarg na obługę marki Lovi, najwyższej jakości akcesoriów dlaniemowląt i młodych matek, miał wyłonić agencję, która przygotujerozwiązania interaktywne i strategię obecności w internecie dlaproduktów Lovi. Firma Canpol Babies zaprosiła do konkursu trzyagencje.
Zwycięzcą została Moxie Interactive, która przygotujeinteraktywną platformę komunikacji Lovi.
Efekty współpracy Moxie i Canpol Babies będą widoczne winternecie w pierwszym kwartale 2009 r.
Niewykluczone, że lokalne projekty Moxie Interactive zostanązaadaptowane również na pozostałych rynkach europejskich, naktórych marka Lovi jest już obecna.
Wartość budżetu jakiego dotyczył przetarg nie zostałaujawniona.