Reklama2006-05-16
0

MPG Media Planning chwali się wynikami

MPG Media Planning podsumowało badanie satysfakcji Klientów agencji, które było realizowane w miesiącu kwietniu tego roku.

Badanie pokazało, że najwyżej ocenione zostały kompetencje MPG Media Planning w obszarze planowania kampanii telewizyjnych, doboru mediów oraz wykorzystania narzędzi sieciowych MPG. Jednym z wniosków płynących z przeprowadzonego badania jest fakt, że 100% Klientów, dla których MPG Media Planning zajmuje się planowaniem i zakupem całej komunikacji mediowej potwierdziło dostarczanie poprzez te kampanie oczekiwanych rezultatów biznesowych - podano w komunikacie.

 „Osobiście, najbardziej cieszę się z faktu, że ankieta potwierdziła wysoką ocenę obsługi naszych Klientów. Coroczny wzrost o 60% może spowodować pogorszenie jakości obsługi Klientów. Jednak wynik badania pokazał, że udało nam się uniknąć tego niebezpieczeństwa. Z badania wynikają również wnioski, które wskazują na nowe potrzeby Klientów. Naszym priorytetem będzie znalezienie jak najlepszych rozwiązań w nowych, pojawiających się ze strony Klientów wyzwaniach.” - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas