Telewizja2018-03-08
3

MTV na Dzień Kobiet zmienia logo, oprawę i playlistę

W czwartek 8 marca br. z okazji międzynarodowego Dnia Kobiet kanały MTV Polska i MTV Music zmienią logo, oprawę i playlistę granych utworów.

W ramach kampanii #SOUNDON wspierającej równouprawnienie kobiet, kanały zmienią swoją identyfikację wizualną w celu zwrócenia uwagi na rolę kobiet w kulturze. Z tej okazji w logotypie MTV litera M zostanie odwrócona, przybierając literę W, symbolizującą słowo „Woman” (kobieta).

- Nowa oprawa ma na celu oddanie hołdu wszystkim paniom, niezależnie od koloru skóry, wyznania czy poglądów - tłumaczy akcję Viacom.

Z kolei w ramówce stacji MTV Polska oraz MTV Music pojawią się przede wszystkim utwory śpiewane przez kobiety. Na antenie nadawane będą m.in. najnowsze single w wykonaniu takich wokalistek, jak Dua Lipa, Taylor Swift, Selena Gomez i Rita Ora. Nie zabraknie także najnowszych przebojów śpiewanych m.in. przez Margaret, Natalię Nykiel oraz Martę Gałuszewską.

8 marca br. na całym świecie MTV będzie emitować w kanałach społecznościowych spoty, podkreślające siłę kobiet. W materiałach wideo pojawią się krótkie wypowiedzi popularnych artystek, takich jak P!nk, Rita Ora, Alicia Keys czy Emma Watson.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział MTV POlska w rynku telewizyjnym wyniósł 0,08 proc., a udział MTV Music - 0,02 proc.

Autor:łb

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas