Reklama2008-10-15
0

MTV Networks Polska i At Media badają gust reklamowy młodzieży

Rozpoczyna się drugi etap konkursu Spoters 2008, w którymInteraktywny Instytut Badań Rynkowych zbada preferencje spotówreklamowych wśród młodzieży. W pierwszym fazie do konkursuzgłoszonych zostało ponad 130 spotów.

Spośród nich, reprezentatywna grupa młodych ludzi w wieku 13-29nominowała swoje typy w pięciu konkursowych kategoriach.

Statuetki Spoters 2008 - dla najbardziej lubianych spotówreklamowych - przyznają widzowie stacji MTV Polska i Viva Polska winternetowym głosowaniu. Na nominowane spoty w każdej z kategoriimożna głosować na stronie projektu - www.spoters.pl. Spot reklamowy, któryzdobędzie najwięcej głosów, otrzyma Grand Prix. Wręczenie nagródodbędzie się podczas uroczystej gali 26 listopada br.

Plebiscyt Spoters 2008 jest promowany na antenie młodzieżowychkanałów MTVNP oraz w serwisach www.mtv.plwww.viva-tv.pl.

Autor:ks

Więcej informacji:At Media, MTV Networks Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas