Reklama2005-12-20
0

MTV Networks wraca do At Media

MTV Polska i VH1 Polska w domu sprzedaży At Media.

Od 1 stycznia 2006 kanały z portfolio MTV Networks Polska - MTV Polska oraz VH1 Polska - w zakresie sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringu i projektów specjalnych będą ponownie reprezentowane przez dom sprzedaży At Media. Przez ostatni rok firma współpracowała z Discovery Media Polska.

- Zdecydowaliśmy sie na zmianę, ponieważ otrzymaliśmy bardzo atrakcyjna ofertę na 2006 od At Media - powiedział nam Tomek Bruss, Advertising & Sponsorship Manager
MTV Networks Polska, który  będzie odpowiadał za bezpośrednią współpracę z At Media.
 
Tym samym At Media będzie reprezentować 22  kanały tematyczne. Dla wszystkich kanałów At Media będzie prowadzić sprzedaż kampanii GRP, kampanii spotowych dla komunikacji dopasowanej do danego  programu, ofert sponsoringowych i projektów specjalnych.
 
"Cieszy nas, że dzięki reprezentowanym przez nas kanałom - znanym markom telewizyjnym, zajmujemy pozycję lidera w dotarciu to targetów: dzieci, młodzież, dorośli.
 Pozwala nam to na pozyskiwanie unikalnej widowni dla kampanii Klientów reklamowych we wszystkich grupach celowych. W 2006 roku będziemy też nadal rozwijać kreatywne rozwiązania jakie oferują kanały tematyczne. Oprzemy się na doświadczeniu zdobytym przy realizacji ponad 150 projektów specjalnych w ciągu ostatnich 2 lat " - mówi Marcin Boroszko - Dyrektor Zarządzający At Media.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas