Telewizja2011-11-04
5

MTV Polska ostro w dół, Eska TV depcze mu po piętach

Należące do Viacomu kanały muzyczne Viva Polska i MTV Polska zanotowały w październiku br. spadki oglądalności. Rekordowy wzrost należał za to do Eski TV, zyskały też 4fun.tv i rebel:tv.

Udział kanału Viva Polska, który utrzymał pozycję lidera, wyniósł w październiku br. 0,51 proc. po spadku o 12,3 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał 4fun.tv z wynikiem 0,26 proc. (plus 36,7 proc.), a trzecie miejsce zajęła nadająca od maja br. stacja Polo TV, prezentująca głównie muzykę disco polo. Jej udział wyniósł 0,24 proc.

>>> Polo TV wdrało się do czołówki, skąd taki sukces?

Największy spadek dotknął znajdującej się na miejscu czwartym telewizji MTV Polska, której udział zmalał o 44,5 proc. do 0,17 proc. Tuż za nią z wynikiem 0,16 proc. uplasowała się Eska TV. Ten kanał jednak odnotował rekordowy wzrost, wynoszący 119,7 proc.

Zobacz tabelę


W grupie widzów w wieku 13-29 lat, kolejność stacji była taka sama, liderująca nadal Viva Polska miała 1,36 proc. udziału (spadek o 15,8 proc.), 4fun.tv zanotował 0,8 proc. udziału (plus 67,3 proc.), a Polo TV - 0,52 proc. Największy spadek także zanotowało MTV Polska, ale liderem wzrostu był niszowy rebel:tv, a nie taneczna Eska TV.

>>> “Beavis i Butt Head” znów na antenie MTV

Zobacz tabelę


Wśród 10 najpopularniejszych programów w stacjach muzycznych osiem wyemitowała Viva Polska. Najchętniej oglądaną pozycją był magazyn “Viva Fan Numer 1”, która miał prawie 160 tys. widzów. Jest to nowy program rozrywkowy wprowadzony na antenę w zeszłym miesiącu (dowiedz się więcej). Dwie pozycje w zestawieniu umieściła siostrzana stacja MTV Polska (w tym nowy reality-show “Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”).

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:pp

Więcej informacji:kanał muzyczny

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas