Telewizja2004-08-19
0

MTV szuka prezenterów

MTV Polska wspólnie z Endemol-Neovision realizuje nowy reality show

Wczoraj rozpoczął się pierwszy z serii castingów na nowego prezentera MTV Polska. Pierwszy, castingowy etap MTV Łowi potrwa do 8 września. Nową twarz stacji poznamy już w grudniu 2004.

Na casting do Włocławka zgłosiło się ponad 100 osób, chętnych powtórzyć sukces Ani Chyłkowskiej, zwyciężczyni MTV Łowi w zeszłym roku. "Przesłuchaliśmy dopiero 30 z nich, jednak już teraz wiemy, że w tym roku konkurencja będzie równie emocjonująca" - relacjonuje na gorąco Monika Fostiak z MTV Polska.

Produkcji MTV Łowi w 2004 r. podjęła się firma Endemol-Neovision. Dom produkcyjny od lat przygotowuje programy dla telewizji TVN. Wystarczy choćby wymienić takie hity telewizyjne jak "Big Brother", "Milionerzy" i "Jestem jaki jestem".

MTV Polska i Endemol współpracują ze sobą po raz pierwszy. Kooperację zainicjował Jarosław Burdek, do niedawna Dyrektor Programowy i Muzyczny MTV.
"Jarek wniósł do firmy nie tylko swoje zaangażowanie, ale również cenne kontakty. Efektem tego jest współpraca z Endemol-Neovision przy tak ważnym projekcie dla MTV jak MTV Łowi. Mam nadzieję, że współpraca ta zaowocuje kolejnymi udanymi produkcjami" - dodaje Dyrektor Generalny MTV Emerging Markets - Dean Possenniskie.

Rzeczywiście, rok 2004 r. stoi dla MTV pod znakiem dużych produkcji. Na jesieni ruszy realizacja polskiej wersji The Trip, słynnego survival show, w którym dwie drużyny przemierzają autostopem Europę z zaledwie kilkudziesięcioma Euro w kieszeni. Polska edycja The Trip zostanie wyemitowana już w październiku na antenach MTV i TVN Siedem. 

Sponsorami tegorocznej edycji MTV Łowi są: Wella Shockwaves i Samsung.
Wspierają nas: House, Radiostacja i Glamour.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas