Reklama2003-07-29
0

Multi energia w nowym Multi Power'ze

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower. Kampania ma charakter BTL. Podstawowym zadaniem działań promocyjnych jest budowanie image marki i motywacja sprzedawców.

Produkt jest promowany w regionach turystycznych (sprzedaż bezpośrednia połączona z degustacjami, akcje plażowe) Działania BTL wspiera kampania radiowa (stacje regionalne).

Kontynuacją akcji oudoorowych będzie przeniesienie promocji MultiPower do klubów (promocja marki podczas imprez klubowych).

multiPower jest pierwszym energy drinkiem o wzbogaconej formule. multiPower nie jest dostępny w dużych sieciach handlowych. Marka prowadzi politykę dystrybucji selektywnej i sprzedaży bezpośredniej producent-klient.

Wszystkie prace nad marką (przygotowanie koncepcji marki, projekt opakowania oraz działań wprowadzających produkt na rynek i budujących markę) powierzono agencji Martis.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas